Positionering

Kernwaarden

  • Waarderend
  • Wijsheid
  • Waardevol
  • Organiserend
  • Overzicht
  • Aanpakker, ijverig
  • Sterke persoonlijkheid

 Voor het bepalen van mijn persoonlijke positionering in de markt, maak ik graag een bundeling van de 7 kernwaarden die ik hierboven heb beschreven. Ik denk dat ik op basis van deze 7 kernwaarden onderscheidend kan zijn t.o.v. mijn concurrenten. Mijn positionering luidt dan ook als volgt:

Positionering

  • Ik ben een marketingcommunicatie professional die met een frisse blik een organisatie binnenkomt. Met mijn organiserend vermogen draag ik zorg voor overzicht binnen een organisatie en maak ik weloverwogen Mijn sterke persoonlijkheid en de waardering die ik communiceer naar mijn collega’s en (potentiële) klanten zorgen ervoor dat ik in staat ben om een gemoedelijke sfeer te creëren op de werkvloer. Dat in combinatie met hard werken zorgt ervoor dat doelstellingen worden gerealiseerd. Plezier hebben in het werk staat hoog in het vaandel.